O&E - דירת קבלן אישית

צילמה: גלית דויטש

דירת 5 חדרים ברחובות, 110 מ"ר

זוג + 3 ילדים קטנים

הפרוייקט

תכנון ועיצוב דירת קבלן חדשה משלב התכניות דרך כל תהליך הבניה ועד הסטיילינג והלבשת הבית 

תהליך התכנון

נפגשנו כשהדירה עוד היתה קווים על נייר… O&E רכשו דירת קבלן בת חמישה חדרים באחת מרחובותיה החדשים של רחובות וביקשו להתאימה לאורח חייהם העמוס. כזוג הורים קרייריסטיים עם שלושה ילדים קטנים הם ביקשו ליצור דירה שמותאמת במדוייק לצרכיהם, כזו שמאפשרת התנהלות נוחה, פרטיות לכל אחד ויחד עם זאת מרחב משותף מזמין. שתי החלטות מרכזיות שלקחנו בתחילת הדרך התוו את התכנון, אפשרו תכנון שונה ומיוחד ותרמו לתחושת המרחב:

  1. החלטנו לוותר על פינת האוכל נוספת, הנהוגה בבתים רבים בארץ ובמקומה לתכנן פינת אוכל אחת במטבח שתשמש את בני המשפחה בשגרה וגם בזמן אירוח.
  2. ביטול שרותי האורחים

אחת מבקשותיהם היתה לשלב את שולחן האוכל העתיק והיפיפה, אשר רכשו בזמן שהותם בחו"ל, על אף מידותיו הגדולות והלא סטנדרטיות- המטבח כמו תוכנן סביבו והוא מהווה גם פריט עיצובי המפריד בין המטבח לסלון. ארון שרות תוכנן בנישה בכניסה לבית ונישות נוספות תוכננו לבניית ספריות ואיחסון ספרים וחפצי נוי. בין חדרי השינה, במרכזו של המסדרון (במקום שרותי האורחים שבוטלו) תוכננה פינת עבודה מרווחת ופונקציונאלית. סוויטת ההורים תוכננה מחדש. חדר ארונות וחדר רחצה קטנטנים בוטלו ובמקומם תוכנן ארון בגדים גדול במיוחד. גם חדר הרחצה המשותף תוכנן מחדש ובתוכו מוקמה מכונת הכביסה, ואמבטיה מפנקת.

מהלך השיפוץ

בנימה אישית

הדירה ברחובות היא דוגמא נהדרת לדירת קבלן שאינה נראית עוד כדירת קבלן סטנדרטית אלא מתוכננת בהתאמה מלאה לצרכי ואורח חיי הדיירים. דירה אישית מלאת אופי, שנראית ובעיקר מרגישה אחרת.

דברו איתי
close slider

ליצירת קשר

משפצים, בונים או סתם אוהבים עיצוב?

הצטרפו לרשימת התפוצה 
ונפגש עם עדכונים ופוסטים חדשים ומעוררי השראה

דילוג לתוכן