A&G - בית פרטי בגדרה הצעירה

צילם: שי אפשטיין

שיפוץ קומת הכניסה, 80 מ"ר

זוג + 3 ילדים קטנים

הפרוייקט

שיפוץ ועיצוב מחודש של קומת הכניסה בבית פרטי בגדרה

תהליך התכנון

A&G השקיעו רבות בבניית ביתם החדש אך משעברו לגור בו גילו שהוא לא נוח ולא מתאים לאורח חייהם. הם הגיעו אלי עם בקשה להפוך את הבית לנוח ומזמין יותר וחמש שנים בלבד לאחר בנייתו הוחלט לבצע בו שיפוץ.

כקונספט עיצובי החלטנו "לחלק" את השטח באמצעות חומרים ולא באמצעות קירות, על מנת להעצים את תחושת המרחב והזרימה בין החללים השונים.

קיר חוצץ בין המטבח לסלון נהרס, הקיר הארוך ששימש גב לספה הפך לקיר הטלוויזיה והמשכו חופה אבני סיליקט ומגדיר ותוחם פינת ישיבה וקריאה נעימה. פינת האוכל הועברה בצמידות למטבח והפכה לאזור פעיל ונוח. אריחי גרניט פורצלן מצוירים תוחמים את פינת האוכל ואי העבודה במטבח ומהווים מעין שטיח ופריט עיצובי מובהק בחלל. המטבח שהיה בגוון וונגה כהה נצבע בגוון בהיר ומשתלב עם שאר הפריטים. חדר המשפחה תוכנן לשמש את הילדים להכנת השיעורים, לצפייה בטלוויזיה ולמשחק.

פרטי הנגרות תוכננו בהתאמה אישית ונבנו ע"י נגר אומן, מאפשרים פתרונות אחסון רבים ונוחים. כלל התאורה ומערכות החשמל והמיזוג בבית הותאמו לחלוקה ולעיצוב החדש, חלקם הגדול הוטמע והוצנע בתקרת הגבס.

הסגנון העיצובי כפרי-קלאסי, הגוונים הבהירים לצד רהיטי עץ מלא ועושר הפריטים סביב – כל אלה יוצרים בית חם, הרמוני ומזמין.

מהלך השיפוץ

בנימה אישית

סיפורו של הבית בגדרה הוא הזדמנות להעביר מסר: תכנון מוקדם, מוקפד וטוב הוא חשוב מעין כמוהו, אבל אם התוצאה לא תואמת את הציפיות – תמיד אפשר לשנות, לשפר ולהתאים את הבית לצרכיהם וטעמם האישי של דייריו.

דברו איתי
close slider

ליצירת קשר

משפצים, בונים או סתם אוהבים עיצוב?

הצטרפו לרשימת התפוצה 
ונפגש עם עדכונים ופוסטים חדשים ומעוררי השראה

דילוג לתוכן